Pyramid
Pyramid är ett komplett affärssystem för små och medelstora företag.
Vi har levererat Pyramid sedan starten 1986 och har en gedigen kunskap om systemet. Mora Datorer är återförsäljare och Auktoriserad Service Partner (ASP) av affärssystemet Pyramid.
Vi har en gedigen kunskap om Pyramid och kan med detta tillgodose de allra flesta företag i olika branscher, allt från projekthanterande företag, handelsföretag, butiker, tillverkande företag, serviceföretag och företag som sysslar med ekonomi m.m.
Installation, anpassning, utbildning
och support
Sedan 1982 har vi arbetat med försäljning och implementation av affärssystem.
Det affärssystem vi arbetar med är Pyramid och detta har vi erfarenhet av sedan 1986, då Pyramid kom ut på marknaden.
Vi säljer, installerar och utbildar i Pyramid. Support och utbildning ingår som ett naturligt steg efter installationen.
Konsultstudio Certifiering |
E-line Certifiering |
Vi är certifierade av Unikum AB för att utföra kundanpassningar och e-handelsinstallationer för Pyramid.
Vi levererar och installerar all utrustning som krävs för drift av ert affärssystem/butikssystem. Ni får även fortsatt teknisk hjälp samt utbildning vid behov.
Full kontroll i alla lägen
Pyramid är ett komplett affärssystem som innehåller allt från redovisning och logistik till CRM och e-handel. Det är utvecklat för att passa många olika branschers behov och önskemål. Fristående moduler sammanfogas till ett system med hög kompetens, för både mindre och medelstora företag.
Med en välutvecklad funktionalitet och ett lättarbetat gränssnitt, möter affärssystemet Pyramid den nya tidens behov inom ekonomi, information och verksamhets- och beslutstöd.
Pyramid anpassar sig efter dina
behov
Pyramid Business Studio är lätt att förstå och enkelt att arbeta med. Dina medarbetare kan göra egna personliga inställningar efter behov och uppgift. Bra design är funktionell, snygg och lätt att förstå. Denna tanke genomsyrar allt vårt utvecklingsarbete.
Centraler och Infostudio, all
information direkt på bredden
och djupet
Pyramids Centraler ger dig genvägar till de rutiner du behöver. Lättanvänt och enkelt!
Via exempelvis Kundcentralen kan du snabbt ändra kunduppgifter, beräkna prisuppgifter eller budget, registrera order och utleverera, koppla till inköp, se fakturor och mycket mera.
Med våra smarta sök- och informationsrutiner skapar du själv egna vyer för de poster och den information du vill se. I Infostudion får du snygga sammanställningar och diagram. Du kan enkelt bearbeta informationen vidare på olika sätt.
Pyramids moduler
Mängden branscher som stöds gör att ditt företag enkelt kan växa genom att köpa till en ny modul inom önskat område. Du köper det du behöver, på de plattformar du behöver, till det antal användare som du behöver.
I Pyramid finns hela flödet till ditt företags verksamhet främst inom branscherna:
Dessutom har många av programmets moduler kopplingar till välkända externa program och stöd för appar. Hitta den mix av funktioner som passar ditt företag.